A konténer acélvázzal, teljes hullámos acél oldalfalakkal és homlokfallal, dupla vízszintes hullámos acél ajtókkal a hátsó végén, bélyegzett acél tetővel és sarokszerelvényekkel készül.
Minden külső hegesztés, beleértve az alapkereteket is, folyamatos CO2 gázhegesztéssel történik.
A sarokszerelvényeket az ISO 1161 szabványnak megfelelően tervezik, és az osztályozó társaság által jóváhagyott munka szerint gyártják. A targoncazsebek két párban készülnek, az egyik pár a teljesen megrakott konténerhez, a másik pedig az üres konténerhez.
Mindegyik targoncazseb egy legfeljebb 3,0 mm vastagságú lapos acél felső lemezből és két 200 mm mély és 6,0 mm vastag lapos alsó véglemezből áll, két csatornaszelvényű kereszttartó között. A targoncazsebek egy készletét az ISO-követelményeknek megfelelően tervezték. A padló hat darab rétegelt lemez/bambusz padlóburkolatból, központi padlósínből és önmetsző csavarokból áll. A 28 mm vastag keményfa rétegelt lemezből/bambuszból építendő fa/bambusz padozatot hosszirányban a kereszttartókra kell fektetni a 4,0 mm vastag lapos rúdból készült középső padlósín és az alsó oldalsó oldalsínek között. 1) Fafaj: Apitong, keményfa rétegelt lemez vagy bambuszkompozit 2) Ragasztó: Fenol-formaldehid gyanta. A hátsó keret egy ajtófélfából, két sarokoszlopból, egy ajtófejlécből és négy sarokszerelvényből áll, amelyeket összehegesztünk az ajtóhoz. Minden konténer hátsó keretében dupla szárnyas ajtók lesznek, és mindegyik ajtó körülbelül 270 fokban lenghet.
A horganyzott acélból készült, kovácsolt acél fogantyúval ellátott modellzár-szerelvényeken a bal oldali ajtóra két garnitúra, a jobb oldali ajtóra pedig egy garnitúra (meghosszabbított, préselt acél fogantyúval) van felszerelve, a TIR által előírt horganyzott acélcsavarok és Huck-csavarok használatával. A bal oldali ajtó nem nyitható a jobb oldali ajtó kinyitása nélkül, ha a tartály a TIR követelményeinek megfelelően le van zárva.
A vámzár és a lakat elhelyezésére szolgáló rendelkezések minden zárókar rögzítésen megtalálhatók, hogy a TIR-követelményeknek megfelelően lefedjék a lezárt területet. Öt (5) rögzítőgyűrű van hegesztve minden felső és alsó oldalsínen az oldalsó panelek süllyesztett hullámvonalaihoz, de nincs extrudált rakodóhelyük (összesen 20 gyűrű). Három (3) rögzítő rúd van minden sarokoszlophoz hegesztve, a padló felett 150 mm-re, a felső sarokszerelvény alsó felülete alatt 200 mm-re és a sarokoszlop közepén. Minden hátsó sarokoszlopon 60 mm széles x 40 mm mély támasztónyílás található, hogy vastag 2 1/4"-os lécek felszerelhetők legyenek, hogy megakadályozzák az ajtóknak a teher mozgása miatti sérülését.
Minden konténerhez 8 kis műanyag labirintus ventilátor tartozik.
Mindegyik ventilátor három 5,0 mm átmérőjű ventilátorral van rögzítve az egyes oldalfalak jobb és bal felső oldalához. A TIR követelményeinek megfelelő rozsdamentes acélcsavarokat a felső burkolat kiszárítása után beakasztják, és a vízszivárgás megakadályozása érdekében az alsó rész kivételével a teljes perem körül tömítőanyaggal meghúzzák.